Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Början av veckan

Publicerad 2015-03-30 21:25:42 i Allmänt

Nu har den gått. Första dagen på veckan. En Regning sådan här i Stockholm iallafall. För mig har dagen inneburit jobb till största delen. 
Vi har senaste tiden fått rodda mycket med våra barn de kvällar vi jobbar över varandra ( jag och Tomas) vilket är 4 st på en månad. 
Vi har skrivit oss i Huddinge ( pga att Gabriel ska komma in på skolan dit vi ska flytta) vi har Verkligen kollat runt och  fixat för att detta ska funka. 
MEN för att vi gjorde det förlorade vi vår  Obverksamhet på Söder. 
Så. Be om hjälp. Andas. Rodda runt. 
Nu har vi ansökt om barnflicka som vi ska ta hjälp av till hösten. Förhoppningsvis via Kommunen. Mycket fix och trix men jag vet verkligen lärt mig att be om hjälp. De går inte annars. Man får säga nej om det inte går. 

Så nu ska jag hem och kolla hur fina Stina har haft det här vildingarna ikväll 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela