Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ledig dag

Publicerad 2015-03-24 15:51:56 i Allmänt

Ledig dag i vårsolen. Joggade försiktigt 4km för att känna på det efter förkylningen. Kändes helt ok. Hoppas på att kunna återgå till löpträningen som vanligt snart. 
Jag har gjort en visionskarta över året. Vad allt betyder håller jag för mig själv. Men det är otroligt effektivt att göra det för att ni sina mål. Gjorde en förra året och mycket av detta uppfylldes. 


Mina mål under 2015 som vi redan kommit en bra bit in i. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela