Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sjuk

Publicerad 2015-03-21 22:43:27 i Allmänt

Usch var så länge sedan jag var förkyld eller sjuk så jag har glömt hur drygt det är att inte kunna träna. Har varit dålig i över en vecka. Alla löparplaner lagda på hyllan. Tränade lätt på jobbet i onsdags men det kändes tungt och rossligt. Det jobbiga är att jag inte är riktigt sjuk. Jag jobbar som vanligt, men träningen får utebli. Ont i halsen, täppta bihålor och allmänt seg. Många långa veckor utan ledighet börjar ta ut sin rätt tror jag. 

Idag blev det iallafall en utflykt till vårt hus. Snart bor vi där på riktigt. Bara drygt en måndag kvar nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela